Firma van tellers verwarming en water laat ons in de steek

Wij zijn een gebouw met 12 appartementen. Wij hebben 1 verwarmingsketel en 1 teller voor het water. Jaren geleden isn er door de A.V. (met 100% akoord) om de opnamer eerlijker te laten gebeuren. Er werden door de firma Lobelcom/Techem meters geplaatst op alle radiatoren en er werden electronische watermeters geplaatst in elk appartement. Jaarlijks betalen wij hier een serieus bedrag voor. Tot nu toe g!ing alles goe, maar enkele maanden geleden (toen er een huurder vertrok) stelde de eiogenaar vast dat de meter op de radiator in de living 3verdwenen" was. Dit is toevallig de grootste radiator dewelke de meeste calorien telt. De huurder zei dat de meter tijdens de verhuis zou verdwenen zijn, toevallig biçj de verhuis... IK heb onmiddellijk contact opgenomen met LObelcom om dit te melden. ER zou spoeddig een tecnieker langskomen om een nieuwe meter te plaatsen. Afspraak werd gemaakt met de eigenaar op een ochtend in augustus. Toen de technieker in de late namiddag nog niet langs was geweest is de eigenaar naar huis gereden (niet bij de deur) zijn vruw moet naar de chemo. Dezelfde avond kwam de technieker langs, met de melding dat hij in d efile had gestraan... de man was met een moto, zodat hihj een mogelijke file wel vlug zou voorbijrijden. Ik voelde onmiddellijk dat de man loog. Hij zou de volgende week terug langskomen om de nieuwe meter te plaatsen. We zijn nu november en nog steeds is niemand langsgeweest. Dit betekend dat de nieuwe bewoner gratis aan het stoken is (geen meter op de radiator) en de andere eigenaars hier voor opdraaien... IK heb al talrijke telefoons gedaan naar de firma Lobelcom/Techem en ik wordt steeds met een kluitje in  hetv riet gestuurd. De talrijke mails van mij naar de firma hebben ook geen resultaat opgeleverd. Hun laatste antwoord wad een mail van 22 oktober waar een dame laat weten dat alles nu opgelost zou zijn(sic) en dat iki dezelfde dag of tebn laatste op maandag 25 oktober de juiste afrekening zou krijgen. Vrijdag per mail, maandag per post. Niets dus !!!Dat maakt dat wij geen geen afrekening kunnen maken en ook geen vergadering kunnen beleggen (normaal op 6 december 2021). Hoe kunnenj wij dit oplossen en kan ik de vergadering uitstellen? Wat zijn onze reechten?
1 antwoord